Kontakta oss

IT underhålls- och serviceavtal

Undvik okända och onödiga affärsrisker när du köper eller tillhandahåller IT-tjänster genom att anpassa dina villkor för underhåll och service av tjänsten. Vi kan hjälpa dig med just det.

Som köpare kommer du att gynnas eftersom IT-tjänsterna är dynamiska; det är för din säkerhet viktigt att få "rätt" funktionalitetsnivå. Leverantörens åtagande omfattar ofta ytterligare tjänster som korrigerande underhåll, standarduppdateringar av programvara, patches, nya versioner av programvaran och hantering av supportärenden.

Som leverantör kan du genom dessa avtal definiera exakt vilken servicenivå du kan erbjuda kunderna och avtalen är ett smidigt sätt att lägga till uppdateringar och nya funktioner till din tjänst (utan betungande avtalsförhandlingar).

Vi erbjuder fastprisprojekt om vi kan förutse arbetets komplexitet och omfattning. Prisexempel – För en fristående översyn eller förbättring av ett avtal erbjuder vi fasta avgifter för vårt arbete i intervallet 10k – 30k (exklusive moms).

 

You may also like…

Låt oss få kontakt

Inga skyldigheter för den första kontakten, tydliga kostnader, bekräftelse innan fakturering startar och ofta fasta priser.
Copyright © 2015-2023 All rights reserved Sharp Cookie Advisors AB
cross-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram